nonudenails

Direktlänk till inlägg 20 september 2012

Helluu

Av Ebba Granberg - 20 september 2012 17:39

idag,,: skola, tv. blogg .


tyska på morgonen, följs av svenska, som följs av elevens val, som följs av luch, som följs av no,som följ av tv, som följs av mer tv, som följs av mat, som följs av blogg, okej, lite överdrivet:D haha, allt e it enns i ordning.. men whutever,:D

har märkt att jag typ e beroende av att typ säga typ:D haha, nä men alla i min klass säger det i varge mening:DD haha,


aja,titta gärna in på katekorin smink, och kategorin naglar, finns nya grejer där! hejdåå!


       


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba Granberg - 24 september 2012 20:02


här kommer en snabb video, om hur jag gör keshas look:D   ...

Av Ebba Granberg - 23 september 2012 13:15

1,måla på ett underlack, om det behövs, om du ska andvända färgerna blå lila eller svart kan du behöva det!så naglarna ej blir missfärgade 2.ta ett rosalack, måla ett tjockt streck längst upp på nageln 3.ta ett blått lack, måla annu ett streck i ...

Av Ebba Granberg - 22 september 2012 10:42

1, måla på ett underlack, 2,måla nagel toppen med ett turkost lack 3,ta ett lila lack måla ett tjockt streck över de turkosa 4,ta ett glitterlila lack, fyll i resten av nageln 5,slutligen, ta ett topplack, täck hela nageln,så lacket håller oc...

Av Ebba Granberg - 20 september 2012 17:11

1 ta en ljusrosa ögonskugga, måla ögonlocken, ta sedan ditt finger och sudda ut det, 2.ta en vit ögonskugaa, måla under ditt undre ögonfranslinje, 3,ta en eyeliner, måla fejkögonfransar vid slutet av ögonlocket, 4. ta en mascara, ta ett tjockt ...

Av Ebba Granberg - 19 september 2012 20:44


nä, skämta, aja, sitter här o kollar på simpsons. inte så dåligt efter en lång skoldag, sista lektionen var tyskan, med eftersom vi inte har ngn tyskalärare på våran skola så måste vi åka till en annan, med buss, jag och min kompis hade 20 minuter ...

Presentation


välkommen! om du vill hitta något specielt, gå ner till kategorier och hitta just det du vill läsa om! tex. naglar,mode,skola och normalt

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du läsa mer om i min blogg?
 naglar
 smink
 skolan
 randoms
 min dag
 design
 shopping
 mode
 inget av dom
 jag skriver i gästboken vad jag tycker

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästblogg

min gästbok

skriv en liten komentar här:) om vad du tex tycker om bloggen:) eller tipsa om din blogg:D


Ovido - Quiz & Flashcards