nonudenails

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Ebba Granberg - 18 september 2012 19:48

aa, nu e tisdagen färdig:D  

skola,tv ,mat allt sån't:D nu blire tv till jag ska sova:D ses imorn. godnatt!



Av Ebba Granberg - 18 september 2012 19:31

nu har jag fixat naglarna lite:D såhär gör du dom

1, ta ett rött lack täck naglarna.  jag andvänder maXfactor

2 ta ett svart artliner lack, måla tre streck utplacerade på nagelb

3. ta ett grönt lack, fyll i en del av nageln

4.ta ett lila lack fyll i en till del, lämna mittendelen röd,

5.ta det svarta arliner lacket igen, måla tvärs över nageln,         ! KLART!          

             

Av Ebba Granberg - 18 september 2012 18:00

 helt normalt idag, ser på how i met ur mother

Av Ebba Granberg - 18 september 2012 16:13

har fått ganska många frågor nu, så fick jag ett tips om att jag fixar en video där jag svarar på frågor, och lägger upp på bloggen då:) eftersom videoklipp bara får vara 10 minuter blire en kort video:) men endå. jaja det ska jag fixa åt er;D'

 


Av Ebba Granberg - 18 september 2012 16:00

aa, idag vare skola,  matte, no, so sånt, so suger, iaf med våran vikarie, :Psaknar våran riktiga so lärare,

aja, sen ska man gå hem , så spöregnar det"  gosh liksom:D

men fick liksom skuts av emma:) Eller a , hennes farmor:) men emma o selma var med...

hehe, nu sitter jag och bloggar

här kmr en gammal bild:D


 

Presentation


välkommen! om du vill hitta något specielt, gå ner till kategorier och hitta just det du vill läsa om! tex. naglar,mode,skola och normalt

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad vill du läsa mer om i min blogg?
 naglar
 smink
 skolan
 randoms
 min dag
 design
 shopping
 mode
 inget av dom
 jag skriver i gästboken vad jag tycker

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästblogg

min gästbok

skriv en liten komentar här:) om vad du tex tycker om bloggen:) eller tipsa om din blogg:D


Ovido - Quiz & Flashcards